2015. január 10., szombat

Uncharted


Uncharted... a kedvenc szavam mostanában. Fel nem kutatott, térképezetlen tökéletesen leírja, hogy mit gondolok a jövőről és úgy lényegében az egész életről. Egy teljesen új világ nyílt meg előttem, mind fizikailag, mind pedig érzelmileg. Vadonatúj az egész, vadonatúj kihívásokat hoz és azt hiszem készen állok rá, igen, készen állok, hogy szembenézzek velük.

,,Egy híres felfedező egyszer azt mondta, hogy a rendkívüli abban rejlik, hogy mit teszünk és nem abban, hogy kik vagyunk. Hát útnak indultam, hogy létrehozzam a védjegyem; hogy találjak egy kalandot"

Igen, itt az ideje kalandokat keresni, itt az ideje élni és elhagyni a komfortzónám, mikor, ha nem most? Itt a pillanat, hogy megéljem azokat a dolgokat, amikről eddig csak álmodoztam, hogy tapasztalatokat szerezzek és utána ezt szavakba önthessem. Hiszen milyen író az olyan, aki csak elképzelt dolgokról mesél? Ideje utazni, munkát keresni, elkezdeni felnőni és egyszerűen csak kilépni a megszokottból, a biztosból a már jól ismertből. Készen állok, sosem éreztem magam ennél készebbnek még, tenni akarok, kalandokat átélni és világot látni.

Szóval világ, itt vagyok ,,A nagyság az apró kezdetekben rejlik"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése