2015. január 3., szombat

2015 margójára


Igen, én is beállok a közhelyek sorába és eldöntöttem, hogy 2015-nek szétrúgom a seggét. Sokan lenézik az újévi fogadalmakat és azt mondják, hogy semmit sem érnek, amit abszolút megértek, jó pár évig én is közéjük tartoztam, de idén nem. Idén rájöttem, hogy sokkal könnyebb valami hatására megváltozni és belegondolni abba, hogy még 362 nap hátra arra, hogy egy király évet hagyjunk a hátunk mögött. Idén ez lett a mottóm, ahogy írtam, szeretnék élni és élményeket átélni, kizökkenni a megszokottból, mert az jó, most van itt az ideje. Mikor éljek, ha nem most, amíg 20 éves vagyok?


Be kell valljam, hogy sokszor fogtam már abba bele, hogy na akkor leadom a maradék feleslegem és megszerzem azt az alakot, amire olyan régóta vágyok, de mindig feladtam. Sosem volt igazán motivációm, mert én szeretem magam. Önzőség lehet, de én elfogadtam magam azokkal együtt, amik egyébként szoktak zavarni. De most itt van ő, nem miatta akarok megváltozni, hanem a reakciójáért. Hogy a következő mondatot halljam tőle: 


Nem mintha, amúgy nem mondaná, de az, hogy tudom még dögösebbnek tudna tartani egy jó motiváció. Látni akarom az elismerést a pillantásában és tudom, hogy ő is dolgozik. Na nem mintha elvárnám tőle, vagy bajom lenne azzal, amilyen jelenleg, csak szimplán mindketten tudunk fejlődni. Ezzel nincs baj, éljen a motiváció!


Szóval itt vagyok és dolgozni fogok, mert sosem késő elkezdeni és mindig van hová fejlődni. Rock it baby, rock it ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése